معاون سياسي امنيتي استاندار يزد:

قانون هدفمندسازي يارانه ها، زمينه ساز انقلاب علمي در كشور است

یزدفردا "معاون سياسي امنيتي استاندار يزد با تاكيد بر اهميت قانون هدفمندسازي يارانه ها، اجراي صحيح اين قانون را زمينه ساز يك تحول و انقلاب علمي در كشور ارزيابي كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، غلامحسين دشتي در مراسم توديع و معارفه معاون فرماندار ابركوه كه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي آن شهرستان در محلي فرمانداري برگزار شد، ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين(ع) ، زنده نگه داشتن اين ايام را مايه استمرار و بقاي اسلام ناب و بزرگترين رويداد تاثيرگذار فرهنگي در تاريخ عنوان كرد و گفت: امروز به لطف الهي و ارادت مردم به سالار شهيدان، فرهنگ عاشورايي عميقا در گستره جهاني تاثير خود را گذاشته و دلهايي را به سمت عدالت خواهي، خداپرستي، فرهنگ و تفكر شيعي جذب كرده است. وي عاشورا را سندي بر حقانيت فرهنگ علوي و نبوي برشمرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها، كشور را در مرحله گذر به سمت شكوفايي اقتصادي ارزيابي كرد و اظهار داشت: قانون هدفمندسازي يارانه ها، خواسته بزرگ مردم ايران بعد از تحقق پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي است.

وي با بيان اين كه در سده اخير، مهم ترين دغدغه دلسوزان، دفع وابستگي سياسي و ايجاد فرهنگ ديني و معنوي در كشور بوده است خاطرنشان كرد: اقتصاد نيز هرگز به عنوان ابزار ساماندهي معيشت مردم، از مقوله دين و فرهنگ جدانبوده است. دشتي با اشاره به مزاياي مهم قانون هدفمندسازي يارانه ها ادامه داد: فرهنگ مصرف درست و مديريت بر امكانات، ايجاد زمينه رشد و مشاركت مطمئن بخش خصوصي، ايجاد زمينه رقابت سالم در توليد كمي و كيفي در داخل و خارج كشور، جهت گيري به سمت فناوري در توليد و جلوگيري از مفاسد اقتصادي مانند قاچاق، رانت و... از جمله مزيت هاي اجراي اين قانون در كشور به شمار مي آيد.

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد با اشاره به حركت و تلاش مرموز دشمنان در مخدوش كردن قانون هدفمندسازي يارانه ها گفت: هدف اصلي از اجراي اين قانون، هدفمندسازي يارانه هاست و به عبارت ديگر يارانه ها حذف نمي شود بلكه هدفمند خواهد شد.

وي افزود: با اجراي اين قانون، توليد هر كالا بيش از مواد اوليه، به فناوري و مواد فكري نياز خواهد داشت كه اين مسئله به ايجاد يك تحول علمي در كشور كمك خواهد كرد. دشتي اضافه كرد: از بزرگترين دستاوردهاي قانون هدفمندسازي، در كنار مزيت هاي بالاي اقتصادي، ايجاد يك تحول عظيم علمي و فرهنگي در كشور است.

دشتي با تاكيد بر بومي سازي اين قانون با توجه به شرايط محيطي گفت: اين قانون قدرت مديريت اقتصادي مردم را بالا برده و تحقق مفهوم حقيقي شكر را كه همان استفاده صحيح از نعمتهاست تقويت مي كند. وي در پايان بر نقش قانون هدفمندسازي يارانه ها در قرار گرفتن ارزش كار در جايگاه واقعي خود و ايجاد انگيزش مضاعف براي توليد تاكيد كرد.

در اين مراسم ضمن تقدير از ابوالحسيني، معاون سابق فرماندار ابركوه، مسلم فلاح زاده به عنوان معاون جديد اين فرمانداري منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا